Sunday, February 8, 2015

You callin me a lyre AND Gaining mole mentum

Ma jumaldan O.P.I küünelaki toone ja kvaliteeti. Viimasel ajal olen pigem investeerinud OPI küünelakkidesse ja oman pigem vähem, kui hoida kapis kümneid muud sorti lakke. Kuid ainult sellepärast, et lakin oma küüsi viimasel ajal harvemini ja ei tee erilisi maalinguid või muud sellist. Mul on arvatavasti ainult 6-8 küünelaki pudelit. Kuid, kui värvida oma küüsi tihti ning eelistada väga palju erinevaid toone siis kindlasti julgustan osta vähem maksvaid.
Siin on mu kaks uut lemmikut:
You callin me a lyre on beezikas või siis nude toon. See on küllaltki läbipaistev ning ostes arvasin, et sel on rohkem pigmenti, aga ju siis valisin liiga heleda tooni. Pildil on mul peal kolm kihti.
Gaining mole mentum on särav lakk. Miks ma selle ostsin, sest selle sära tükikesed on teistsuguse kujuga, kui tavaliselt sellised lakid. Need tükid on väheke veidrama kujuga ja mulle meeldib see rohkem. Kuid seda lakki on üks peavalu maha võtta nagu glitter lakke ikka :)









No comments:

Post a Comment