Saturday, February 14, 2015

Mu lemmik- vitamin water ehk vitamiinivesi

Mis on parem, kui kodus tehtud vitamiinivesi? Hoida end hüdreeritud on väga vajalik! Ning milleks juua karastusjooke või mahlu, mis on suhkrut ja ei-tea-mida veel täis. Ma armastan juua lihtsat vett, aga hoian ka väga tihti oma külmakapis ise tehtud vitamiinivett. Ning milliseid puuvilju selleks kasutan oleneb hooajast või, millised puuviljad nägid ilusad poes välja :) Ning kindlasti eelistan värskeid puuvilju ning mitte konservis olevaid. Teades, et Eestis on veel talv siis on vitamiinid eriti tähtsad! 


Jagan teiega oma lemmikut praegusel ajal :) Tavaliselt panen ma oma suurde veepudelisse puuvilja tükid ja siis lisan vee. Kui teha see õhtul siis hommikuks on vesi juba väga hea maitse saanud. Soovi korral lisa ka jääkuubikud.
Olen tähele pannud siin, et ka paljud sõbranna lapsed joovad heameelega seda, kel tavaliselt on probleeme vee joomisega. Vee joomine tuuakse alati tähelepanu alla suvel või olles soojas kliimas, aga ka talvel on oluline hoida end hüdreeritud. Eesti külmas kliimas läheb nahk kuivaks ning ka juuksed ning hoides end hüdreeritud aitab suurema kahju ära hoida.
Samade koostisainetega saab ka teed teha, kui see on rohkem meeltmööda!

Mu laimi-granaatõuna vesi:



No comments:

Post a Comment